Власний
особистісний і педагогічний портрет
Покликання наше — навчати…
На крила дітей піднімати,
Бо вчитель — це скульптор душі.
Він ласкою мусить зігріти,
Добром напоїти серця,
І вірно, безмежно любити.
Ось вчительська мудрість уся.
На крила дітей піднімати,
Бо вчитель — це скульптор душі.
Він ласкою мусить зігріти,
Добром напоїти серця,
І вірно, безмежно любити.
Ось вчительська мудрість уся.
«Учительська професія – це людинознавство…», а учитель -- знавець і творець людських душ. У ньому дитина
бачить «прекрасного майстра», котрий і книги навчить читати, і труднощі
переборювати, і серце «облагородить», і пробудить «живе джерело поетичної творчості.»
Як важливо до кожної дитини, у якої «свої нахили, інтереси, здібності,
обдарування, таланти…» знайти «золотий
ключик», при цьому не залишивши нікого поза увагою! Навчаючись у В.
Сухомлинського мистецтва спілкування з дітьми, стараюся знайти ці «ключики» і
спостерігаю, як кожен пуп’янок з часом розкривається: дитина стає «майстром своєї
справи», проявляючи нахили і таланти.
Вважаю надзвичайно важливим створити здорову атмосферу відносин між
учителем і учнем, в основі якої -- людяність і душевність
спілкування. Намагаюся
«пробуджувати свідомість байдужих» і не проявляти найменшої байдужості до тих,
кого мені довірили, в кому щодня відкриваю щось нове. Адже «дбайливо формую організм і духовний світ
своїх вихованців.»
Прагну, щоб мої
вихованці зростали, у першу чергу, відкритими, добрими, співчутливими,
працьовитими, духовно багатими особистостями, як і допитливими, творчими,
«думаючими».
Щиро бажаю, щоб кожен «знайшов себе» у
бурхливому житейському морі. Переконана, щоб стати
справжнім вихователем дітей, потрібно віддати їм серце.
Немає коментарів:
Дописати коментар